Hulp nodig?

Nu je hier toch bent.....

Mag ik je vragen om een beetje geduld? We zijn een klein, hard werkend bedrijf en doen keihard ons best om jou te voorzien van de beste service! We zullen proberen om alle retouren, vragen, mails, direct messages en bestellingen te verwerken/beantwoorden binnen 2 werkdagen (afgezien van zondag & maandag!.

Mochten wij, onverhoopt, iets te laat zijn dan komen we er alsnog zo snel mogelijk bij je op terug. BELOOFD!

 

  1.  Wat zijn de verzendkosten van mijn pakketje? De verzending is gratis vanaf €75. Wanneer je bestelbedrag onder de €75 ligt dan hanteren wij verzendkosten van €4,95!
  2. Hoeveel kost het om te retourneren? Retouren in de winkel is helemaal gratis! Wil je je pakketje versturen? Vanuit Nederland zijn de kosten hiervoor verschillend per aanbieder vanaf €4,95. Voor Belgie is dit tevens verschillend per aanbieder. 
  3. Hoeveel bedenktijd heb ik? Ben je niet blij met je items? Jammer, maar dt kan gebeuren! Bij ons Winkeltje heb je altijd 14 dagen de tijd om je retour, na ontvangst, te retourneren
  4. Hoelang duurt de verzending van mijn pakketje? Wij hanteren 2 werkdagen voor het verzenden van jouw pakketje. Let hierbij op dat wij op maandag en zondag niet verzenden. Vanaf het moment dat jouw pakketje verzonden wordt, neemt DHL het over. DHL stuurt je dan een mailtje met daarin de track & trace voor jouw pakketje zodat je deze kunt volgen! 
  5. Hoe retourneer ik mijn pakketje? Zijn je items niet naar wens? Dat kan gebeuren! Controleer eerst of jouw bestelling in aanmerking komt voor retourneren onder het kopje retouren. Wil je er aan denken dat je de pakbon toevoegt aan het pakketje? Dan weten wij van wie het pakketje af komt. Vergeet daarnaast niet je track & trace goed te bewaren, voor het geval je pakketje ergens anders wordt bezorgd of kwijt raakt.
  6. Hoelang duurt het voordat mijn retour wordt verwerkt? Wij streven er naar alle retouren binnen 48 uur te verwerken. Let op: maandag en zondag zijn wij gesloten! Wanneer jouw retour is verwerkt, ontvang je hierover een mailtje. Vergeet niet je spam te checken!
  7. Hoelang duurt het voordat ik het geld van mijn retour op mijn rekening heb staan? Vanaf het moment dat je retour bij ons is verwerkt (hierover krijg je een mailtje ter bevestiging) duurt het maximal 7 werkdagen. Heb je je restitutie hierna nog niet ontvangen? Neem dan vooral even contact op met onze klantenservice via info@winkeltjevanlynn.nl!
  8. Ik ben mijn pakbon kwijt, kan ik mijn pakketje zonder pakbon retourneren? Dat is geen probleem! Het is belangrijk dat je dan een briefje in het pakketje stopt met daarop jouw naam, ordernummer en e-mailadres.
  9. Ik heb een pre-order bestelt. Hoe lang duurt dit en wordt de rest van mijn pakket al opgestuurd? Hele populaire items zetten we vaak al online zodat je er zeker van bent dat jij je favoriete kledingstuk hebt bemachtigd! Gemiddeld duurt het verzenden van een pre-order een week, maar soms loopt het uit. Als het om een pre-order gaat die langer duurt dan 2 weken zetten wij dit bij de beschrijving van het product! Zodra de pre-order binnen is verzenden wij meteen jouw pakketje! 
  10. Is het mogelijk om sale items te retourneren De items van onze Mega Super Sale kunnen helaas niet retour worden gestuurd. Dit komt omdat we onze deze prijzen zo drastisch gedaald zijn, en we dit ook graag zo houden!
  11. Ik heb geen Track & Trace ontvangen van mijn bestelling, wat kan ik nu het beste doen? Wat vervelend. heb je al in je spam gekeken? Of kan er een foutje staat in jouw e-mailadres? Als dit niet het geval is neem dan vooral contact op met onze klantenservice !
  12. Kan ik mijn pakket ook ophalen in de winkel? Uiteraard kan dit! Je kunt dan bij verzendmethode kiezen voor de functie ophalen. Onze winkel is van dinsdag t/m zaterdag geopend!
  13. DHL geeft aan dat mijn pakket verkeerd is gesorteerd, wat nu? In dit geval moet jouw bestelling eerst opnieuw gesorteerd worden. Wij raden je aan om de Track & Trace goed in de gaten te houden. Zodra er een nieuwe leverdatum bekend is zal deze hier zichtbaar worden. Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd zijn, dan raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice!
  14. ik graag een item dat uitverkocht, wat moet ik doen? Onze collecties zijn klein en wisselen snel dus het komt wel eens iets voor dat een item uitverkocht is. In dit geval kun jij je het beste even inschrijven onder het product. Je krijgt dan een mailtje wanneer het product weer op voorraad is! Let op: dit mailtje kan in de spam belanden.
  15. Wat gebeurt er als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen? Het kan zijn dat deze mail in je spam terecht is gekomen of omdat je wellicht een tikfout hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres. Is dit beide niet het geval? Neem dan even contact op met de klantenservice!
  16. Wanneer kan er contact worden opgenomen met de klantenservice? Wij zijn dinsdag t/m zaterdag bereikbaar van 8:30 - 17:00 (m.u.v. feestdagen). Wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord!