RETOURNEREN & RUILLEN
Gaat het om een order hiervoor? Dat kan je dit via een postkantoor naar keuze opsturen naar Grote Overstraat 6, 7411JC, Deventer
Klik hier om naar ons retour portaal te gaan.
- Bekijk eerste retourvoorwaarden om te zien of jouw items in aanmerking komen voor retourneren.
- Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren.
- Kies voor een retourreden óf kies voor de optie ruilen.
- Selecteer de vervoerder waarmee jij je pakket wilt retourneren. Je kunt hierbij kiezen uit vier verschillende vervoerders.
- Pak je retouritems in de originele verpakking én de originele verzendzak of doos.
- LET OP: vergeet niet je pakbon toe te voegen aan je retourpakket.
- Wij accepteren alleen retouren die binnen de retourtermijn van 14 dagen bij ons binnen komen.
- Wij doen ons uiterste best om de retouren binnen 5 werkdagen te verwerken. Wanneer jouw retour is verwerkt ontvang je hierover direct een e-mail. Je ontvangt hierbij een automatische terugbetaling op de rekening waarmee jij hebt betaald.
RETOURVOORWAARDEN
- Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakketje.
(Het pakket dient dus binnen 14 dagen bij ons retour te zijn)
- De artikelen dienen ongedragen te zijn incl. prijskaart en in de originele verpakking.
- De artikelen dienen geen sporen te bevatten van bijvoorbeeld make-up, parfum of rook.
- Accessoires zoals sieraden, hoeden en mutsen kunnen niet geretouneerd worden.
- Badkleding is uitgesloten van retourname i.v.m. hygiënische redenen.
- Artikelen van de 'Moost Wanted Sale' mogen niet retour!
- Let op: voeg altijd de pakbon toe aan je retour.
RETOURKOSTEN
Een retour meld jij bij ons gemakkelijk via ons retourportaal.
Maak de keuze uit vier verschillende vervoerders en maak hierbij meteen je retourlabel aan.
- De retourkosten binnen Nederland zijn 6,29
- De retourkosten vanuit Belgie zijn €9,40
KLACHTEN
Heb jij een beschadigd item ontvangen? Neem dan binnen 3 dagen na ontvangst contact met ons op. Na deze tijd kunnen wij je klacht helaas niet meer in behandeling nemen. Heb jij een klacht over één van onze artikelen? Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. We willen je vragen om contact op te nemen met de klantenservice. Vergeet hierbij niet je ordernummer en eventueel foto's toe te voegen. Nadat de afspraak is gemaakt om iets terug te sturen, dient dit binnen 14 dagen bij ons retour te zijn. Helaas kunnen wij hierna je klacht niet meer in behandeling nemen.